مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-24سياسي

 6 موکب اربعین در شهرستان رزن ودرگزین  آماده خدمت رسانی هستند


مدیراداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن گفت:  6 موکب اربعین در شهرستان رزن ودرگزین  آماده خدمت رسانی به زائرین حسینی هستند.

- حجت الاسلام سیدروح الله حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مواکب اربعین حسینی اظهار کرد: 6 موکب بحث پذیرایی و اسکان زائران را برعهده دارند.

وی افزود: همچنین یک موکب هم در کربلا بحث اسکان و تغذیه فعالیت دارد در بحث اسکان نیز یک اسکان خانگی در سطح شهر روستا، دیگری اسکان عمومی در مساجد و حسینیه ها برای زائرین تدارک دیده شده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی رزن با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری در مساجد و هیئات مذهبی، سخنرانی در دهه سوم صفر گفت: مراسم جاماندگان اربعین حسینی در روز اربعین از مسجد قمربنی هاشم شروع و تا مسجد جامع پیاده روی صورت می گیرد که در این مسیر برنامه های سخنرانی، قرائت زیارت اربعین، پذیرایی، ناهار انجام می شود.

حسینی خاطرنشان کرد: هماهنگی با مساجد و حسینیه ها جهت اسکان زائران، پذیرایی وعده غذا از زائران امام حسین، ارائه خدمات فرهنگی موکب ها به زوار حسینی، اقامه نماز جماعت در نمازخانه های موکب ها، برپایی غرفه های فرهنگی توسط مواکب خواهران و برادران از دیگر اقداماتی است که در اربعین حسینی در شهرستان رزن انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 6 موکب اربعین در شهرستان رزن ودرگزین  آماده خدمت رسانی هستند

 6 موکب اربعین در شهرستان رزن ودرگزین  آماده خدمت رسانی هستند